maanantai 4. helmikuuta 2008

Hän on

"Hän on"
He puhuivat ympärilläni
Hän on teitä yhdessä, viisautta ja älykkyyttä
Hänestä TULEE menestys

”Ei, minä olen vain”
Puolisataa kilomäärettä paikalleen jäänyttä olemusta
Saavuttanut vain saavutettavan
Tietoa sisällä, josta ei ole apua

Olen tässä, vaikka haluan olla tuossa
Seuraan heitä, vaikka en osaa
Haluan olla kuin he, vaikken sitä ikinä sanokaan
Puolet minusta sanoo, että olet jo mitä pitikin

Puolet minusta sanoo, että et ole MITÄÄN
Se sanoo, ei se SYYTTÄÄ, se huutaa ja RIEHUU
Ja MINÄ annan sille voimaa
Onko sillä mustat sarvet ja punainen iho

Hienot vaatteet eivät huomaa, kulkevat ohi
Vallankumous sisälläni jää sisälleni
Kirjat eivät kuule sitä
Minulla on vampyyrin peilikuva joka puolella

Missä menestyä
Jos kuulija sulkee korvansa ja näkijä näkee lävitseni

Vai olenko itse se muuri
Tukahduttaen huudot ja estää näkyvyyden

Sensuurini pyyhkii minut pyyhekumilla tästä maailmasta



Kirjoittanut: Kimmo http://luovakimmo.blogspot.com/

Ei kommentteja: